فقط OnlyWire امتحان کنید

فقط OnlyWire امتحان کنید

تاریخ : شنبه 03 آبان 1399 زمان : 11:03 | بازدید : 67
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

سئو مئو - آموزش سئو و خدمات سئوی سایت

 

مایکل فلیشنر می گوید که دیده است چگونه صفحه اول گوگل باشیم  مشتریان با استفاده از OnlyWire موفقیت بزرگی در کسب اطلاعات در مورد مطالب خود کسب می کنند که به شما امکان می دهد با یک کلیک به صورت خودکار یک صفحه از محتوا را به بیش از 20 سایت نشانه گذاری اجتماعی ارسال کنید. OnlyWire همچنین به شما امکان می دهد پیوند "نشانک و اشتراک" را در صفحات خود جاسازی کنید که به بازدیدکنندگان دیگر اجازه می دهد همان کار را انجام دهند. فلیشنر می گوید ، برای بهترین نتیجه ، "افراد باید هر ماه یک بار صفحه اصلی و صفحات سطح کانال خود را علامت گذاری کنند و دیگران را مجبور به انجام چنین کاری کنند." ارسال محتوای انتخابی به سایت های مهم اخبار اجتماعی مانند Digg ، Reddit و StumbleUpon نیز می تواند باعث ایجاد سیل ترافیک گاه به گاه شود ، اما این استراتژی بسیار مضر است. پاسخ خود را از ارائه بیش از حد به سایت های خبری اجتماعی بر حذر دارید ، مبادا به عنوان اسپمر شناخته شوید.

 

 

از Word Clouds برای پیوند داخلی استفاده کنید

طبق گفته Fleischner اگر یک کلمه ابری (یا برچسب ابری) را در صفحه اصلی خود بیندازید ، پیوند داخلی با محتوای شما "خود مراقبت می کند". پیوند دادن از یک صفحه به صفحه دیگر در وب سایت خود - مهم نیست که چگونه به آن دست پیدا می کنید - به بهبود رتبه بندی نتایج جستجو در سایت کمک می کند.

 

کیفیت را در اولویت قرار دهید

شاید ذکر این نکته خیلی واضح به نظر برسد ، اما کیفیت محتوای وب سایت شما باید در هر استراتژی سئو در درجه اول باشد. نتایج موتور جستجو تا حدود زیادی توسط تعداد پیوندهای ورودی به محتوای شما هدایت می شود ، خواه این پیوندها از وبلاگ ها ، داستان های خبری یا سایت های خبری اجتماعی مانند Digg باشد. تا زمانی که دلیل قانع کننده ای برای پیوند دادن به صفحات خود به بازدیدکنندگان ارائه ندهید ، این پیوندها را دریافت نخواهید کرد و در رتبه بندی جستجوها افزایش نخواهید یافت - مهم نیست که کلمات کلیدی شما به چه دفعات در صفحه اصلی شما ظاهر می شود. ارسال مطالب تحریک آمیز وبلاگ. یک نسخه تبلیغاتی سرگرم کننده و اصلی برای کالاهای موجود در فروشگاه خود ایجاد کنید. عکس ها و فیلم ها را در صفحات خود قرار دهید. هر کاری که می توانید انجام دهید تا خود را از میلیون ها سایت دیگر در وب جدا کنید.

 

اجازه ندهید سئو در سایت مانع شود

آخرین توصیه صحیح از Fishkin: "SEO هرگز نباید با تجربه کاربر یا قابلیت استفاده رقابت کند. آنچه برای کاربران خوب است تقریباً همیشه برای موتورها نیز مفید است ، بنابراین ایجاد بهترین وب سایت ممکن - با بهترین محتوا ، طراحی و معماری - تا رسیدن به موفقیت در رتبه بندی موتور جستجو بسیار کمک خواهد کرد. فقط مطمئن شوید که هرچه می سازید موتورهای جستجو به راحتی به آن دسترسی پیدا می کنند و شما کیلومترها جلوتر از بسته خواهید بود. "

برخی از کارآفرینان ممکن است به یک بازار جستجوی آنلاین تحت سلطه گوگل و یاهو نگاه کنند و سپس به دنبال ایده راه اندازی به سایر نقاط اینترنت باشند. اما سایر کارآفرینان فرصت را می بینند. بنیانگذاران Spock.com ، جیدیپ سینگ ، 40 ساله و جی باتی 35 ساله ، با عمدا عدم استفاده از گوگل ، جستجو می کنند. استارت آپ Redwood City ، کالیفرنیا تنها بر جستجوی افراد و به دست آوردن سهمی از آنچه eMarketer تخمین زده است 11 میلیارد دلار برای تبلیغات جستجو در سال 2008 است ، تمرکز دارد. "اگر بر روی عمودی های مناسب تمرکز کنید و ایجاد یک تجربه کاملاً متفاوت از گوگل ، "می گوید باتی.

 

اولین مانعی که استارت آپ جستجو باید برطرف کند یافتن جایگاه مناسب است. بازار جستجوی عمومی ممکن است توسط برخی از بازیکنان بزرگ گوشه گیر باشد ، اما هنوز جای ایده های نوآورانه وجود دارد. باتی می گوید: "ما در تلاش نیستیم یک م aد بسازیم." "ما در حال تلاش برای ساختن یک فناوری واقعی هستیم که یک مدل تجاری پشت آن قرار دارد. این توانایی تغییر روش جستجو برای کاربران در وب را دارد." وی به موتورهای جستجو Kayak.com (جستجوی سفر) و TheFind.com (جستجوی محصول) به عنوان نمونه هایی از دیگر موفقیت های کسب و کار در موفقیت های خاص اشاره می کند.

 

علیرغم واقع شدن در نزدیکی سیلیکون ولی و صاحبان فن وب 2.0 ، باتی هیچگاه چشم از مشتریان Spock.com نمی برد. او می گوید: "شما باید اطمینان حاصل کنید که آن را برای مخاطبان مناسب ساخته اید - و این مخاطبان انبوه مصرف کننده هستند - و نه برای جمعیت فناوری." این تلاش در رابط کاربری ساده Spock.com و نتایج جستجو به وضوح نشان داده شده است. کارآفرینان جستجوی جدید باید زمان و تلاش قابل توجهی را در چارچوب فناوری جستجوی خود صرف کنند ، در عین حال بهترین راه برای ارائه آن به کاربران بالقوه را دریابند.

 

Spock.com بیش از سرمایه گذاری سئو چیست 7 میلیون دلاری خود در بودجه دور A برای مهندسان ، فناوری جستجو و رابط کاربری سرمایه گذاری کرده است. در حال حاضر در حال کار بر روی بودجه دور B است ، این شرکت امیدوار است که مقیاس کسب و کار را توسعه دهد و در نهایت پنج موتور اصلی جستجو را بشکند. باتی می گوید: "یکی از بزرگترین چیزهایی که شما باید به عنوان یک کارآفرین درک کنید این است که همه چیز ممکن است." "شرایط بازار می تواند خیلی سریع ، [و همچنین رهبران] بازار تغییر کنند." این نیاز به زیرکی در بازار جستجو نشانه خوبی برای استارت آپ های کوچک در این فضا است.

 

محتوای فقط اعضای داخلی کارآفرین

اکنون مشترک شوید - فقط 5 دلار در ماه

با Entrepreneur Insider تصمیمات تجاری هوشمندتری بگیرید. اعضا ایده های عملیاتی کسب و کار ، بهترین شیوه ها و مشاوره را از شبکه متخصصان ، همکاران و نویسندگان ما دریافت می کنند

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش