امنیت سایت

امنیت سایت

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 10:56 | بازدید : 37
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

 

Web Design | VDigital

 

این راز نیست که امنیت هنگام ورود به اطلاعات شما ، به ویژه در اینترنت ، یک نگرانی بزرگ است.

 

علاوه بر این ، به عنوان یک تجارت ، می دانید که تضمین امنیت سایت شما بیش از هر زمان دیگری مهم است - در واقع ، خریداران ایده آل شما انتظار دارند و در صورت مشاهده هشدار درباره عدم امنیت سایت شما ، اغلب سایت شما را رها می کنند.

 

 

به همین دلیل برای شما بسیار مهم است که فراتر از سایه تردید بدانید که وب سایت شرکت شما با HTTPS ایمن است ، بنابراین بازدید شما رمزگذاری می شود. (به این ترتیب بازدیدکنندگان وب سایت شما می توانند راحت باشند زیرا شخص ثالث نمی تواند اطلاعات آنها را بدزدد.)

 

یک وب سایت امن در مقابل یک وب سایت امن نیست

داشتن یک وب سایت امن باعث ایجاد فوریت اعتماد به بازدیدکنندگان می شود. وقتی آنها دیدند سایت شما ایمن است ، شما به آنها می گویید: "ما در مورد ایمن نگه داشتن اطلاعات شما جدی هستیم."

 

در اینجا مثالی از وب سایت ایمن آورده شده است:

 

 

شما می دانید که این وب سایت - بله ، وب سایت ما - به دلیل نماد قفل در بالا ایمن است. علاوه بر این ، هیچ هشداری نمایش داده نمی شود.

 

هنگامی که از وب سایتی بازدید می کنید که ایمن نیست ، بلافاصله آن را با پیام "Not Secure" در کنار URL به جای نماد قفل می شناسید.

 

 

اغلب در آنجا به نظر می رسد که نماد قفل در نوار آدرس دارای خطای قرمز و پیام های هشدار دهنده بزرگ است.

 

 

اما مسلماً داشتن نماد قفل مناسب و گواهی SSL همه چیز برای امنیت وب سایت شما نیست.

 

امنیت فرم سایت شما چطور است؟

وقتی از آن سال می کنم ، منظور من چیست ، آیا می توانید با اطمینان بگویید فرمهایی که در وب سایت خود برای جمع آوری اطلاعات بازدید کننده ، سرپرست یا مشتری استفاده می کنید امن هستند؟

 

در این مرحله ، احتمالاً فکر می کنید:

 

"متعجب؟ من قبلا حتی به امنیت فرم فکر نکرده ام. صادقانه بگویم ، من فکر کردم اگر سایت من امن باشد ، فرم های من نیز امن هستند. آیا این مورد، چیزی که میخواستید نبود؟"

 

اگر این الان شما هستید ، عرق نکنید. شما در فکر این تنها نیستید. علاوه بر این ، گوگل پشت شما است.

 

از اکتبر ، اگر فرم مطمئن نباشد ، Google به شما اطلاع می دهد

آنها متوجه شدند که حتی اگر وب سایت ایمنی داشته باشید ، مسئولیت امنیتی در مورد فرم های شما همچنان وجود دارد. اگر فرم هایی دارید که اطلاعات بسیار حساس مانند رمزهای عبور ، سایر اطلاعات شخصی و حتی فقط آدرس ایمیل شما را جمع آوری می کند. این فرصتی است برای استفاده از این اطلاعات توسط اشخاص ثالث.

 

Google برای کمک به صاحبان مشاغل مانند اینکه شما می فهمند چه اشکال در وب سایت شما امن است و کدام یک از آنها نیست ، به روز رسانی جدیدی دارد و آنها این کار را با اضافه کردن ویژگی جدید در به روزرسانی Chrome 68 خود در ماه اکتبر انجام می دهند.

 

طبق Chromium Blog گوگل ، هنگامی که شروع به پر کردن فرم می کنید ، این اخطارها چیزی شبیه به این خواهد بود:

 

 

و سپس هنگام ارسال  سئو چیست ، یک اخطار اضافی نشان داده می شود:

 

 

شما باید بلافاصله در مورد امنیت فرم اقدام کنید (جدی ، منتظر نمانید)

وقتی این مطلب را می خوانید ، ممکن است در صورت ایمن بودن فرم هایتان سال کنید - خوب ، این س questionال دقیق است که باید بپرسید. شما می دانید وب سایت شما احتمالاً درست است ، درست است؟ اما در مورد ابزار ضبط سرب شما چطور؟

 

یک روش آسان برای تشخیص اینکه فرم های شما ایمن است ، برای دیدن اینکه آیا فرم جاسازی شده شما از HTTPS استفاده می کند ، یا خیر ، اما این مقاله از Luxsci ، عمیقاً به برخی از مراحل فنی یا پیچیده تری که ممکن است نیاز داشته باشید ، می رود.

 

Google تا ماه اکتبر شروع به اطلاع رسانی در مورد امنیت فرم نمی کند ، بنابراین اکنون چه کاری انجام می دهید؟ برای تضمین امنیت سایت و فرم های خود سریعاً باید اقدامات پیشگیرانه را انجام دهید.

 

در غیر این صورت ، هنگامی که ماه اکتبر شروع به کار کرد ، ممکن است از بازدیدکنندگان وب سایت شما با اشتباهات و اخطارهایی در مورد فرم های شما روبه رو شود که ممکن است باعث شود آنها برای تکمیل آنها اصلاً مردد باشند. شما نمی خواهید این اتفاق بیفتد.

 

از این منابع برای اطمینان از ایمن بودن وب سایت و فرم های خود و ایمن نگه داشتن اطلاعات خود استفاده کنید:

 

7 برنده سریع برای بهبود امنیت وب سایت (و کسب اعتماد)

بهترین روشها در امنیت فرم وب

فرم های وب: راهنمای نهایی

جلوگیری از محتوای مخلوط: انتقال کامل فرم ها به HTTPS

با تمرکز بر امنیت نه تنها وب سایت بلکه فرم های خود ، از از دست دادن احتمالاً Lead های واجد شرایط جلوگیری خواهید کرد زیرا Google در صورت عدم ایمن بودن فرم های شما شروع به گفتن به افراد می کند.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش